מועד ב – סייעות אונליין 04 התמחות כפולה

משך הבחינה: שעתיים וחצי

30 שאלות אמריקאיות.

הבחינה עם חומר פתוח – ניתן להיעזר בסיכומים ובכל חומרי הקורס.

בסיום אנא עדכנו את ברקן בצ’אט ורק לאחר אישור ממנה תוכלו לצאת ממפגש הזום.

בהצלחה 🙂

התחלת בחינה

בחרי את המשפט הנכון:

בתסמונת המסכים:

ילד שמדבר בקול רם מאוד, משמיע קולות רמים, שומע מוסיקה בווליום גבוה ומחזיק צעצועים/מכשירים שמשמיעים קולות קרוב לאוזנו:

מיהו חסר ישע?

מהי שייכות ע”פ אדלר?

מה מהבאים נכון, על פי בולבי?

מה צריכה לעשות סייעת הנתקלת באירוע מיני בין ילדים בגן?

דגלים אדומים המעלים חשש לאוטיזם:

כיצד מתמודדים עם האשמות הורים?

עיכוב התפתחותי הינו מצב בו:

האם חובת הדיווח עלה על כל אדם? או שיש כללים אחרים לאנשי חינוך וטיפול?

את רואה סייעת סוטרת לילד בגן, מה תעשי?

מה תפקידה של תיאוריה?

מה אנו למדים מציור ילדים?

כיצד נבטיח עבודת צוות מתואמת?

תבחינים לאבחון מש”ה ( מוגבלות שכלית התפתחותית):

האם צריך לשוחח עם ילדים על המצב בזמן חירום לאומי?

ילד שבוהה באורות חזקים או מנצנצים, מתבונן בחפצים קרוב לפניו ומזיז את גופו או את ראשו תוך כדי ציור או פעילות של מוטוריקה עדינה:

בתחתית התיאוריה של מאסלו נמצאים:

מה תפקידה של הסייעת בגן?

מהן דרישות תפקיד הסייעת על פי משרד החינוך?

התקשרות בטוחה מאפיינת ילדים:

תסמונת דאון הינה:

כדי לקדם ילד בחוש האודיטורי (חוש השמיעה):

האם יש בפסיכולוגיה התפתחותית תיאוריה נכונה יותר מאחרות?

מהם התנאים לאבחון מקצועי ומדויק של ציורי ילדים?

מיהו האדם השלם על פי אריקסון?

מה חשוב לאכול כדי לשמור על תזונה נכונה?

ההורה הוא:

כדי להבין את הראש של הילד עלינו:

תשובות שמולאו 0/
iw עִבְרִית
X