מועד ב – סייעות לחינוך מיוחד אונליין 03

משך הבחינה: שעתיים וחצי

20 שאלות אמריקאיות.

הבחינה עם חומר פתוח – ניתן להיעזר בסיכומים ובכל חומרי הקורס.

בסיום אנא עדכנו את ברקן בצ’אט ורק לאחר אישור ממנה תוכלו לצאת ממפגש הזום.

בהצלחה 🙂

התחלת בחינה
שאלה 1 / 20

מה תפקידה של תיאוריה?

בתסמונת המסכים:

הגשמה עצמית על פי מאסלו:

מיהו האדם השלם על פי אריקסון?

בתחתית התיאוריה של מאסלו נמצאים:

מה צריכה לעשות סייעת הנתקלת באירוע מיני בין ילדים בגן?

כדי לקדם ילד בחוש האודיטורי (חוש השמיעה):

מה מהבאים נכון, על פי בולבי?

מה תפקידה של הסייעת בגן?

“הטבעה” בניסויי ההתקשרות פירושה:

אסטרטגית למידה היא:

מה נכון על פי פרויד?

התיאוריה של פיאג’ה מתמקדת ב:

מיהו חסר ישע?

מהן דרישות תפקיד הסייעת על פי משרד החינוך?

ילד שבוהה באורות חזקים או מנצנצים, מתבונן בחפצים קרוב לפניו ומזיז את גופו או את ראשו תוך כדי ציור או פעילות של מוטוריקה עדינה:

האם יש בפסיכולוגיה התפתחותית תיאוריה נכונה יותר מאחרות?

מדוע חשוב לשוחח עם ילדים על המצב בעיתות חירום?

במשך שנה שלמה הגיע דניאל לגן עם חבלות על גופו – חבלות טריות מדי שבוע. הגנת והסייעות חשדו שמשהו מוזר מתרחש בביתו אולם חששו לפעול בנדון ואף חשו שאין זה מתפקידן להתערב במה שקורה בביתו הפרטי של הילד. לבסוף המקרה הגיע לרשויות והתגלה כי דניאל חווה התעללות חוזרת ונשנית מאביו. מה מכתיב החוק בנוגע לגננת ולסייעות שעמדו מנגד?

התקשרות בטוחה מאפיינת ילדים:

תשובות שמולאו 0/
iw עִבְרִית
X