העשרה מקצועית טכנולוגית

סיכום שיעור 2

Hilama

Hilama

פרטי הסיכום

קורס: העשרה מקצועית טכנולוגית

מספר השיעור: 2

סיכום השיעור

שיעור מס’ 2- מודל ניהול Tqm

האדם בעולם התעשייתי הולך ונהיה פחות נחוץ בעקבות התפתחות הטכנולוגיה ומעבר עולם העבודה לעבודה באמצעות אוטומציה.

בעקבות זאת, ד”ר דמינג פיתח שיטת ניהול  שנקראת  TQM. שיטה זאת מאמינה שצריך לנהוג לשיפור מתמיד באמצעות מעגל השיפור: למידה, תכנון, ביצוע וניסוי וכך בעצם תמיד להביא לשיפור.

“ככל שהעולם מתקדם אנו צריכים לרוץ מהר יותר כדי להישאר במקום”.

דמינג מאמין שמה שלא מדיד לא קיים, אך חשוב למדוד סטטיסטית.

עוד למדנו על מדדי ההצלחה של פרויקט ומהם הסקנו כי הלקוח הוא בעל המאה והוא בעל הדעה, כלומר הלקוח תמיד צודק. בכדי להצליח בפרויקט הלקוח צריך להיות שבע רצון ואנו   צריכים לעמוד בדרישותיו, צרכיו וציפיותיו במלואו תוך כדי בדיקה כמותית כדי למדוד את עצמנו.

עוד הגדרנו מהו ניהול- עבודה עם אנשים להשגת מטרות החברה.

 

עריכת הסיכום

iw עִבְרִית
X