העשרה מקצועית טכנולוגית

סיכום שיעור 2

haim102030

haim102030

פרטי הסיכום

קורס: העשרה מקצועית טכנולוגית

מספר השיעור: 2

סיכום השיעור

שיעור מס’2 ניהול איכות כוללת. TQM רשי תיבות באנגלית  Total Quality Management.

היא אסטרטגיית ניהול שמטרתה הטמעת מודעות לאיכות בכל התהליכים הארגוניים על מנת לספק את כל הדרישות והצרכים של הלקוחות תוך כדי ביצוע שיפור מתמיד בארגון כלומר ניהול למצויינות ללא הפתעות הכוונה לשיפור מתמיד בכל תחום בו עוסק הארגון תוך האצלת סמכויות ומעורבות מרבית של העובדים.

עשרת דיברות  הלקוח. 1 הלקוח משלם את שכרך.2הלקוח יסתדר גם בלעדייך.3 הלקוח מבין את צרכיו.4הצורה הזמן והאיכות חשובים ללקוח.5החיוך לא עולה כסף שווה זהב.6הדרכים משתנים ,והשיפור מתמיד.7במחלוקות אל תהיה צודק תהיה חכם.8תקשר גם ללא תלונה.

עריכת הסיכום

iw עִבְרִית
X