טיפול בפניות הציבור

סיכום שיעור 2

oriyan nesimi

oriyan nesimi

פרטי הסיכום

קורס: טיפול בפניות הציבור

מספר השיעור: 2

סיכום השיעור

סיכום שיעור שני:

  1. בשיעור זה למדנו על מאפיינים ודרישות מטפל בפניות הציבור. למדנו שהאינטראקציה בין מקבל הקהל לקהל מצריכה ממקבל הקהל מודעות עצמית. הכוונה מודעות רגשות באופן שמשתקפים בצד השני בעיני האחרים. מודעות עשויה להשפיע על פעולתנו באופן שמועיל לנו. זאת ועוד המודעות משפיעה על השירות שלנו אותו אנו נותנים וגם ביחס לעצמינו. הרגשות שלנו החושים שלנו האופן בו אנו פועלים והכוונות המנתבות אותנו.
  2. בנוסף למדנו שמודעות עצמית היא הבנה כיצד ואיך אנו מגיבים, מתנהגים, מתקשרים ופועלים במצבים שונים. העיבוד של מידע זה הוא משמעות המונח מודעות עצמית. מודעות עצמית= אבן בניה בסיסית של אינטליגנציה רגשית. מודעות עצמית גבוהה מאפשרת לנו לא רק לפקח על עצמינו והתנהגותנו אלא היא מאפשרת ליצור איזולציה, כלומר בידוד של הרגש אל מול המצב שאנו נמצאים כרגע.

עריכת הסיכום

iw עִבְרִית
X