לחץ ושחיקה

סיכום שיעור 2

Layliev_s

Layliev_s

פרטי הסיכום

קורס: לחץ ושחיקה

מספר השיעור: 2

סיכום השיעור

הוצגו 2  סיטואציות שונות בהן 2 אנשים שונים מתנהגים אחרת.. 2סוכני חברת נעליים באפריקה  ופיטורין. הסיטואציה היא זהה, אך הפרשנות שלנו שונה.

וזה הקשר למודל אפר”ת נקודת ההתערבות שלנו והשפעה על כל הסיטואציה היא בשלב הפרשנות של האירוע.

הוצגו 6 היגדים ודיון האם יש הסכמה אן דחייה שלהם.  “המחשבות של אליס “- פילוסוף, נקראות גם “המחשבות האוטומטיות ”  כולנו נוטים לפתח מחשבות אשר מנהלות אותנו והן לא רציונליות, “עיוותי חשיבה” אף אחד מההיגדים שהוצגו אינו רציונלי.

ח.מ.ץ ראשי תיבות של חייב, מוכרח, צריך.

יש לבער את החמץ, להעדיף טרמינולוגיה  מאפשרת וגמישה ולא של חיוב והכרחה.

תרגיל- 3 מילים עם האות ג” פותחת, ולא באמצע  המילה,

הלחץ  של למהר נכון קיבוען  מחשבתי,

  1. מחשבה דיכוטומית שחור -לבן
  2. ביעור חמץ
  3. הכללת יתר – ” תמיד אכשל”, הכל לא הולך לי
  4. מיקוד בשלילי בלבד – לא הצחתי במשימה אחת בעבודה – אני לא יצלחה ולא עומדת במשימות. איך אוכל להתקדם
  5. פסילתה חיובי- ניסיון להצטע,  להקטין. ניתן למנוע זאת עי” אמירת תודה פשוטה ולהחיא בחזרה.
  6. ניבוי העתיד – איו מצב שאצליח במחן /ראיון.
  7. האשמה עצמית ונטילת אחריות.

עריכת הסיכום

iw עִבְרִית
X