ניהול איכות ואבטחת איכות

סיכום שיעור 13

Shani

Shani

פרטי הסיכום

קורס: ניהול איכות ואבטחת איכות

מספר השיעור: 13

סיכום השיעור

סיכום שיעור מספר 13:

פוקוס -חנויות עמממיות לגברים, נשים , תינוקות, ילדים, הום – המתחרים העיקריים שלהם הם גולף, הודיס, SWEAR

ללין – חנויות טמרוקיה , לייף סטייל, נראות, ריחות ,חומרים טבעיים , מארזים – מתחרים עיקריים שלהם זה סבון של פעם

צ’לדריין פלייס – בגדי ילדים מארצות הברית

מנגו, יאנגה – בגדי נשים יוקרתיים מעט יותר עבור נשים ונערות

שילב- בגדי ילדים יקרים יותר

פוט לוקר- חנויות נעליים בעלות מבחר נעליים ענק

בילבונג – חנות עבור נוער וילדים עם בגדי מאוד יוקרתיים

ספורט דרים-  חנויות ספורט גדולות מאוד

טרמינל X – אתר אינטרנט עם מחסן בקפריסין בעל שילוח מהיר מאוד

מועדון לוקחות – דרים קארד, תוויה קנייה, צבירת נקודות

אמריקן איגל – אופנת ספורט צעירה עבור גברים, נשים וילדים ובעלי אופנת לבני נשים לא יקרים

קבוצת קסטרו

התחילה בבגדים עבור נשים ואז התרחבו לגברים וילדים, המותג ירד לאחרונה בצורה משמעותית והבינו שצריך לקנות חברות נוספות על מנת להתרחב

הודיס – נראות יפה ומסודרת, מוכרים בעיקר בייסיק וטרנינגים.

טופ טן – מתמחה באביזרים לסלולר, תכשיטים זולים, תיקים וכו’. איכות ירודה עבור נערות בעיקר. מוצרים עונתיים ומתחליפים ובעלי מחיר זול מאוד.

קרולינה למקה – מתמחה במשקפי ראיה ומשקפי שמש במחירים מאוד נמוכים באופן יחסי לשוק.

אורבניקה – מתמחה בבגדים זולים עבור ילדים, גברים ונשים. קהל יעד הינו נערות ובעלי אופנה מתחלפת ומחירים מאוד זולים ואיכות ירודה מאוד.

קבוצת גוטקס

חנות בגדי ים – גוטקז, טורקיז, גדעון אוברזון

זארה- גברים, נשים, ילדים – קולקציות קטנות ומתחלפות מהר מאוד

פול אנד בר – גברים נשים – עבור נוער יותר

ברשקה – מיועד לנערות יותר

 

עריכת הסיכום

iw עִבְרִית
X