ניהול איכות ואבטחת איכות

סיכום שיעור 3

yuvalda

yuvalda

פרטי הסיכום

קורס: ניהול איכות ואבטחת איכות

מספר השיעור: 3

סיכום השיעור

בשיעור זה למדנו מתן שירות, איכות ויושרה.

מתן שירות טוב מוביל חזרת הלקוח כיווון שבמהלך קבלת השירות הלקוח מקבל תחושת ביטחון, כך שלמעשה הוא מרגיש שהמוצר יותר אמין ממה שהוא באמת. דבר נוסף חשוב מאוד להיות זמין. זמינות הינה אבן יסוד באבני מתן שירות. כאשר לקוח לא מקבל מענה הוא ישר מתחיל לחשוב על התרחיש הגרוע ביותר. עולות חששות כגון, חרדת נטישה. כיוון שהוא לא מקבל מענה הוא יכול להרגיש שאולי קיימת כאן תרמית, תחושה זאת יכולה להוביל להירדת בטחון במוצר שיכול להיות טוב אבל ללא מתן שירות מרגיש פחות טוב. כלומר מתן שירות מוביל לעלייה דרסטית באיכות המוצר. בעל עסק שבטחון במוצר שלו לא מפחד לענות ללקוח, הוא זמין בכל זמן ושמח לפתור בעיות מתוך אמונה מלאה שהבעיה אינה במוצר ואם היא כן הוא מקצועי ויודע איך לפתור אותה. כלומר ניתן לפתור כל בעיה מכאן אין ללקוח סיבה אמתית לדאגב דבר שמוביל לירידת מפלס החרדה בלקוחות ומעלה את רמת הביטחון במוצר.
איכות ויושרה, הלקוח אינו מודע לכל הפרמטרים מכאן הוא מצפה מהמוכר או בעל העסק המקצועי לאיכות ויושרה שאכוון אותו לכיוון הטוב ביותר, כלומר גם אם הדבר נוגד את אינטרס בעל העסק הלקוח מצפה לקבל הכוונה נכונה.

3 פרמטרים אלו מאוד חשובים בתפעול עסק תקין ולכן צריכים בקרה תמידית!

עריכת הסיכום

iw עִבְרִית
X