ניהול ואבטחת איכות

סיכום שיעור 1

Liza Derhy

Liza Derhy

פרטי הסיכום

קורס: ניהול ואבטחת איכות

מספר השיעור: 1

סיכום השיעור

סיכום שיעור מס’1:
ניהול איכות והבטחת איכות
בקרת איכות היא תהליך שמשלב בדיקות ובחינות, שנועדו לאיתור תקלות במוצר, ואימות שרק מוצרים תקינים ימשיכו את מסלול העבודה וישוחררו למכירה. בקרה מתייחסת לבקרת מוצר עצמו.
אבטחת איכות היא כל הפעילויות מתוכננת ושיטתית מיושם בתוך מערכת איכות ניתן להדגים על מנת לספק ביטחון כי המוצר או השירות ימלא את דרישות האיכות. אבטחה מתייחסת לכל התהליך מתחילת חשיבה על המוצר עד להגנתו מוצר ללקוח ואף טיפול במשוב על המוצר.

איכות היא התאמה של מוצר למפרט.

ארבע סיבות להקפדה באבטחת האיכות:
1.שמירת אמינות מוניטין
2.הסרדות וכושר תחרות
3.צמצום מספר תלונות
4.גידול לצמיחה
כל סיבות האלה הינם חיוניים ואף החרכיים לביצוע אבטחת איכות של תהליך מוצר או שירות.
בתור מנהל אבטחת איכות איני הייתי מבטאת על
1. יכול זמני עבודה
2. שיפור השירות
כיוון שבהשקעה התחלתית עבור 2 תנאי איכות אלה היתי מעלה את רמת האיכות של המוצר או שירות, שבעתיד הקרוב ייתן לעסק את התשואה כספית ומינוף. לא שווה לחסוך באיכות.
ולידציה- מתן תוקף.
מטרת בדיקות איכות: צמצום עלויות ונזקים, בדיקת נכונות בניית המוצר לתהליך יצורו.

מימדים בתכנון האיכות:
מימד הזמן,
מימד הארגון,
מימד הטכנולוגי.

עריכת הסיכום

iw עִבְרִית
X