ניהול זמן

סיכום שיעור 1

Talyas

Talyas

פרטי הסיכום

קורס: ניהול זמן

מספר השיעור: 1

סיכום השיעור

ניהול זמן- שם הפועל נ.ה.ל- להיות בוס, להוביל, לשלוט. לא כל אחד יכול לנהל ולא כל אחד רוצה להיות מנוהל.

ניהול–  ארגון לומד יודע לייצר שליטה בידע הארגוני ע”מ לייצר יתרונות תחרותיים.

  • בכל ארגון אחד המשאבים היקרים ביותר זה הזמן.

ניהול הזמן– הוא תהליך של תכנון והפעלת שליטה מודעת על הזמן שהוקדש לפעילויות ספציפיות ונועד במיוחד להגברת היעילות.

זמן כרוך בתמרון והתמודדות עם דרישות שונות ביחס לאדם הנוגעות לעבודה, לחיים חברתיים, למשפחה, לתחביבים וכו…

היתרונות של למידת ניהול זמן

רגע לפני שנצלול לטכניקות, גישות, תאוריות ו”עשה ואל תעשה” בכל הקשור לניהול זמן  חשוב קודם כל להדגיש, מדוע ניהול זמן חשוב מלכתחילה.

 

ניהול זמן נכון יכול לסייע לכם בלא מעט תחומים:

  • פרודקטיביות ואפקטיביות גבוהים יותר.
  • מוניטין מקצועי איכותי יותר.
  • פחות לחץ – בעזרת ניהול זמן נכון, תוכלו להפחית במידה נכרת את רמות הסטרס (הלחץ) שאתם חשים.
  • ניצול הזדמנויות לשיפור ולהתפתחות.
  • יותר הזדמנויות להשיג מטרות בחיים האישיים ובחיים המקצועיים – כאשר אתם מנהלים את הזמן בצורה נכונה, עובדים, תלמידים ומנהלים שסביבכם יעריכו זאת, ויעניקו לכם משוב חיובי ואופציות חדשות שלא הכרתם.
  • יותר זמן – ניהול זמן איכותי יעניק לכם זמן נוסף בחיי היום-יום. איך? בעיקר כי הוא יוריד ויצמצם משמעותית את כמות הזמן שאתם מבזבזים על הפעילויות הלא נכונות.
  • ניהול זמן לא נכון יכול להוביל ללא מעט בעיות:
  • פספוס של דדליינים חשובים.
  • עבודה לא אפקטיבית.
  • איכות ברמה לא גבוהה
  • מוניטין שלילי.

 

 

עריכת הסיכום

iw עִבְרִית
X