שיווק ומכירות

סיכום שיעור 2

Hanith

Hanith

פרטי הסיכום

קורס: שיווק ומכירות

מספר השיעור: 2

סיכום השיעור

שיווק שיעור 2

 

שרוצים למכור משהו צריך לבצע סקר שקשור לאותו נושא.

השואה בין סוגי סקרים

סקר כתוב אמצעי לאיסוף  נתונים בקרב קבוצות הומוגניות, אמצעי זה מסורבל ולא יעיל

חסרונות

עלויות, איטי, זיקה נמוכה למענה, הכנסת מס שאלונים כדי להתאים לאוכלוסיות שונות, חוסר יכולת לבדוק את אחוז המענה.

יתרונות

הפצה כמות גדולה יותר של שאלונים, דיוק מרבי של תשובות.

סקר טלפוני אישי יותר, פניה ישירה חידוד שאלות עד לא מזמן נחשב לפלטפורמה יעילה

חסרונות

עלויות של כא , הטיית תשובות של הנשאל ,הפצה איטי, איטי.

יתרונות

יכולת לבדוק את כמות העונים, שיעור המשיבים גבוהה, קיימת אך מוגבלת.

סקר אינטרנט מחקרי אינטרנט מהירים , מדויקים, הפצה רחבה, יעילים וזולים.

יתרונות

חסכון בזמן ביצוע, חסכון בעלויות , דיוק מרבי, הפצה מהירה, שיעור משיבים גבוהה,  נתוני אמת

מדגמים גדולים.

עריכת הסיכום

iw עִבְרִית
X