שיווק ומכירות

סיכום שיעור 2

galina

galina

פרטי הסיכום

קורס: שיווק ומכירות

מספר השיעור: 2

סיכום השיעור

ביצוע סקרים של שיווק ומכירה.  ישנם סקרים כתובים, סקרים טלפונים וסקרים אינטרנטיים.  לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות , אך הסקר האינטרנטי הוא היעיל ביותר. מחקרי האינטרנט מציעים יתרונות רבים לעומת פלטפורמות מסורתיות במחקר. מהירות,  דיוק , הפצה נרחבת, מדגמים גדולים. חסכון בעלויות ויעילות בביצוע הם רק חלק מהיתרונות הבולטים. כ 87% מכלל חברות המחקר בעולם מבצעים מחקרים מבוססי אינטרנט.

תמיד כדי להכין תוכנית שיווקית כדי לעשות הקצאה נכונה של המשאבים, לעשות חלוקה ברורה של תפקידים ותחומי אחראיות, קביעת יעדים ולוחות זמנים, שיהיו פתרונות מוכנים מראש לבעיות אפשריות .

תמיד חשוב ללמוד את צרכיו של הלקוח כדי לדעת האם אנחנו יכולים להציע לו את מה שצריך בכלל, מהו הערך הנתפס בעיניי הלקוח, תמיד חשוב לשמר את הלקוח.

המפתחות להצלחה הם השיקולים הדומיננטים בקבלת ההחלטות של הלקוח. הטעות הנפוצה היא להתחיל פעילות שיווקית ללא היכרות מספקת של שוק היעד וכתוצאה מזה בזבוז זמן וכסף, עבודה בניוטרל ותוצאות עסקיות דלות.

ניתוח swot : חולשות, חוזקות,  איומים והזדמנויות שלנו בהשוואה לאחרים בשוק.

עריכת הסיכום

iw עִבְרִית
X