שיווק ומכירות

סיכום שיעור 3

galina

galina

פרטי הסיכום

קורס: שיווק ומכירות

מספר השיעור: 3

סיכום השיעור

קמפיין פרסומי. המסר הפרסומי מטרתו לשכנע ולעודד קניה, יש שני סוגי מסרים: רציונאליים( עובדות, טיעונים מבוססים, קשרים לוגיים)  ואמוציונאליים( התייחסות לחוויות, סמלים, דימויים, פנטזיות)

סוגי מסרים בפרסומת:

1. מסר הומוריסטי: פונה לקהלים רחבים ומצומצמים,  מושך תשומת לב, זכיר, מצחיק , זוכרים רק את הבדיחה , עלול להפריע להבנה, משחקי מילים , משמעות כפולה,  סאטירה, סטריאוטיפים.

2. מסר השוואתי: זכיר ומעניין יותר, מעודד את הצרכן לעבד מידע, נתפס כהוגן, מעודד תחרות חופשית

3. סלוגן שהוא אמירה כללית כמו: טעים זה עמק, תנו לגבר גולדסטאר, קוקה קולה זה מרענן, זה טוב זה אוסם, מי עדן כוח המים.

4. פניה מעוררת תיאבון: המטרה : הפעלת בלוטות הרוק, אוכל בתנועה , לשמוע את קול צלעות המזון, לראות את עשן המנגל, סביבת המזון אסתטית.

5. סלוגן ציורי/מוחשי : הכי חד טושיבה,  קוטגי תנובה הגבינה עם הבית, תן לאצבעות ללכת במקומך דפי זהב,  סופרפארם קפיצה קטנה לחו”ל.

6. סלוגן השוואתי אנלוגיה:

מי עדן השמפניה של הטבע, שיבס ריגל למה להסתפק רק בשמפניה,  אלקו היי טק הרולס רויס של המזגנים,  פפסי הבחירה של הדור החדש, אוויס אנחנו משתדלים יותר.

עריכת הסיכום

iw עִבְרִית
X