שיפור השירות

סיכום שיעור 5

שני סעד

שני סעד

פרטי הסיכום

קורס: שיפור השירות

מספר השיעור: 5

סיכום השיעור

תודעת השירות- כולנו נותנים שירות בצורה כזו או אחרת שירות זה איך אני לבוש, תנועות, עמידה  לחיצת יד טון ודיבור.

הלקוח הוא נכס והוא מהווה עבורנו שגריר שיכול להמליץ או לא על החברה.

השירות הוא פעולה שנעשת ע״י צד אחד ומענה על הצורך של הצד השני.

במתן שירות יש מערכת יחסיםנזמנית בין מי שנותן את השירוצ לבין מי שמקבל שירות.

אם נותנים שירות לקוי נדרש להשקיע יותר כדי להביא לקוחות לדשים והעלות מתייקרת.

עריכת הסיכום

iw עִבְרִית
X