שיפור השירות

סיכום שיעור 5

אורית בן הרא"ש

אורית בן הרא"ש

פרטי הסיכום

קורס: שיפור השירות

מספר השיעור: 5

סיכום השיעור

בשיעור זה סיכמנו את כל מה שנלמד לאורך הקורס. חידננו מספר נושאים ודנו בחשיבות שלהם ובתרומתם לשיפור השירות .

דיברנו על מצוינות אישית, ממה היא נובעת ומה היחוסים שאנשים מצטיינים עושים.

אנשים מצטיינים הם בעלי נקודת ייחוס של מיקוד פנימי כלומר הם תולים את ההצלחה שלהם בסיבות פנימיות הקשורות בהם בניגוד למיקוד חיצוני בו תולים את הצצלחה או הכשלון בנסיבות חיצוניות סביבתיות.

האדם המצטיין יישאף למימוש עצמי יהחה יזם ייתן דגש להופעתו החיצונית ולשפת הגוף שלו, ניכו בכישורים בין אישיים מעולים ,אסרטיבי, בעל יכולת הקשבה והכלה משתף פעולה ושואף להשיג את הטוב ביותר שהוא יכול.

אדם מצטיין יידע לחזק את החוזקות שלו ולטפח את החולשות שלו ועל ידי כך יממש את הפוטנציאל הטמון בו.

 

צוותי שיפור  למעשה מנסים להפיק את הנקודות הנל מהפרויקט ע’’י מתן דגש לנקודות הצטיינות. כלומר מחפשים את נקודות החוזקה כדי להביא אותם לידי  ימוש פוטנציאל מלא ולטפח את ננקודות החולשה לשפר אותם.

 

אדם הנותן שירות צריך לדעת מספר כללי יסוד במתן שירות וגם הם נובעים ישירות ממאפייני ההצטיינות: סבלנות כלפי הלקוח, הקשבה אמתית לצרכחם שלו, מענה הנמדד במדדים איכותיים ולא כממותיים. מענה אסרטיבי לא מתלהם ולא כועס.

 

לסיכום, הצטיינות יכולה להופיע בדרכים שונות בארגון החל מהצטיינות אישית כלה בהצטיינות צוותית ועד להיותו של הרגון מוביל בתחומו

 

 

 

 

עריכת הסיכום

iw עִבְרִית
X