שיפור השירות

סיכום שיעור 1

Samar

Samar

פרטי הסיכום

קורס: שיפור השירות

מספר השיעור: 1

סיכום השיעור

שיפור השירות    הרצאה מס’1..16.2.2021
תרבות ארגונית
מערכת היחסים בין הלקוח לארגון שאמור לספק את המוצר.
והיא אותה מוטיבציה שיש לעובד לבוא למקום העבודה.
מה שתרחש מסביב לארגון זה תרבות ארגונית.
שבוחנים ארגון, נשאף ליותר מעורבות להפיק מקסימום תוצאות.
תרבות ארגונית היא למידה, להתעדכן בעולם הטכנולוגיה(כי היא משתנה כל הזמן). כל הפרמטרים מובילה אותנו לקבל שירות.
תהליך השיפור עם העובדים- פיתוח צוותים, רמה גבוהה נאמנות אחד לשני, ונאמנות למקום העבודה.
מנהלים טובים יכולים לזהות את רמת הביצוע של כל עובד.
ההשקעה מהעצמת העובדים מאפשר מפגש בין אנושי לבין גורמים וכך מפיקים תוצאות.
יצירת הזהות- היא שמזדהה לאותו מקום עבודה וזאת אחד הדרכים להבחין רמת הנאמנות למקום העבודה.
שמדברים על שיפור השירות: יצירת תקשורת בין הלקוחות. ותפקיד המנהל  בשיפור ליצור הרמוניה בין האנשים, ולנתב המערכות הבין-אישיות.
ניתוח השיפור זה לעשות ניתוח של המערכת , סדר העדיפויות בטיפול הנושאים השונים, זיהוי מנופי הרווח וקביעת סדר העדיפות, ולהבחין שיפור חייבים מדידה.
מצוינות בארץ ובעולם, זה אותם עסקים שצריכים לשרוד ורמת הביצוע צריכה להיות גבוהה. לכן כל הזמן מפתחים חדשנות ארגונית שזה היכולת להמציא פתרונות יוצאים דופן.
ניהול הארגון חייב להיות יעיל ואפקטיבי.

עריכת הסיכום

iw עִבְרִית
X