תכנון ובקרת פרויקטים

סיכום שיעור 5

adrian

adrian

פרטי הסיכום

קורס: תכנון ובקרת פרויקטים

מספר השיעור: 5

סיכום השיעור

1.רשתות חברתיות הינו כלים מאוד חשוב בעולם ובכלל בארגונים ובפרויקטים בעולם שבו ישנם לקוחות וספקים עובדים ושותפים עסקים ישנו התחלת תהליך במנגנון חיפוש אינטרנטי וחשוב מאוד להעריך את העוצמה שלה .

2.פעילות יומיומית של ארגון ברשתות חברתיות גורמת לארגון לבנות ולשמור על הטכנולוגיה הייחוד והמעמד שלה .

3.חשוב מאוד להיות מעודכן ולעדכן את הפרופיל העיסקי דבר כזה יגרום להצלחת העסק לעומת עסק שבו העידכון האחרון התבצע לפני שלוש שניים או באזכור שלילי שהופיע לעסק שיכול להרוס אותו ואת התפתחותו .

4. חשוב מאוד להגדיר מספר פרמטרים לפני העלת מידע לרשת כגון קהל יעד למי אני פונה בעצם , סגנון ארגוני – לדוגמא עניני או לבבי ,משוחרר או מעונב וחשוב מאוד לתת הרגשה נוחה למבקר באתרינו ,תכנים שהוא התאגר הגדול ביותר להמחיש את מה שקורה בחברה או במפעל באופן ישיר וחשוב מאוד לעשות זאת נכון כמו הצגת שיתןף פעולה חדש יחד עם אלנמט אינפורמטיבי ולא יותר מדי פוסטים שיווקים שעלולים להתפרש בעיני הגושלים כזולים או אגרסיבים .

5.ישנם הבדלים בין הרשתות לדוגמא :

א. פייסבוק משלבת מקצועי ואישי .

ב.לינקדאין – מקום מעולם לפרסום עסקים ולתקשורת בין מנהלים ואנשי מקצוע .

ג. טויטר – מקום מצוין להתעדכן במה קורה בתעשייה .

ד. יוטיוב- אם החברה מתבססת על וובינרים וכנסים בתדירות גבוהה זה המקום .

ה. אינסטגרם – רשת נוצצת ופופלרית אך אין בה הרבה ערך מוסף .

פרופיל גבוהה ברשתות החברתיות הוא דרך מצוינת לשלוט בהצלחה של הארגון במסרים שלו ובאופן שבו הם מוצגים ובטכנולוגיה שלו .

עריכת הסיכום

iw עִבְרִית
X